wtorek, 3 października 2017

Czytelnicze podsumowanie września 2017

Cześć! Pierwszy miesiąc jesieni minął mi w mgnieniu oka. Dla wielu z Was pewnie był to intensywny czas, zwłaszcza że we wrześniu rozpoczęła się szkoła, a co za tym idzie prace domowe i inne różne obowiązki. Mimo że okres nauki mam już za sobą, to wrzesień również mnie dał się we znaki. Miałam zastój czytelniczy, który spowodował, że w minionym miesiącu udało mi się przeczytać w całości tylko jedną książkę. Nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam aż tak kiepski wynik. Ale na szczęście przyszedł październik, a razem z nim mnóstwo wspaniałych premier wydawniczych, więc aż chce mi się sięgać po nowe powieści. Oby ta dobra passa trwała jak najdłużej.

A we wrześniu udało mi się przeczytać cudowną kontynuację "Buntowniczki z pustyni" Alwyn Hamilton, czyli "Zdrajcę Tronu"(recenzja) oraz rozpocząć równie świetną powieść fantasy polskich autorek Moniki Magoskiej-Suchar i Sylwii Dubieleckiej "Klątwę przeznaczenia".


W podsumowaniu sierpnia zrobiłam dalekosiężne plany czytelnicze, które zakończyły się fiaskiem, więc lekturę niektórych pozycji z poprzedniej listy muszę przełożyć na październik. Jednak wspomniałam już wtedy, że jesienią często dopada mnie kryzys czytelniczy, więc również w tym roku nie było wyjątku (jak ja dobrze siebie znam :D). Ale przejdźmy do sedna. W tym miesiącu chciałabym sięgnąć po:

  • "Żniwiarza. Czerwone Słońce" Pauliny Hendel
  • "Klątwę Przeznaczenia" Moniki Magoskiej-Suchar i Sylwii Dubieleckiej
  • "Regułę nr 1" Marty Guzowskiej
  • "The Call. Wezwanie" Peadara O'Guilina
  • "Inwigilację" Remigiusza Mroza
  • "Historię Pszczół" Mai Lunde
  • "It ends with us" Colleen Hoover

Pisząc ten post jestem już w połowie drugiego tomu "Żniwiarza" oraz "Klątwy Przeznaczenia", więc trochę oszukuję, ale mam nadzieję, że październik okaże się dużo lepszym miesiącem pod względem czytelniczym niż wrzesień. :)

A jak Wam minął pierwszy miesiąc jesieni? Ile książek udało Wam się przeczytać? Może Wam również wrzesień nie sprzyjał czytaniu? Dajcie znać w komentarzach :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Jeśli przeczytałeś ten post, to zostaw proszę po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło i na pewno odwdzięczę się tym samym na Twoim blogu :)
Jeśli spodobały Ci się moje recenzje, to kliknij przycisk "obserwuj", aby na bieżąco śledzić moje książkowe przygody :)