czwartek, 5 października 2017

TOP 5 twardych okładek w mojej biblioteczce

Cześć! Dzisiaj startuję z nową serią postów "TOP 5". Pytałam Was na Instagramie, czy chcielibyście zobaczyć najładniejsze okładki w mojej biblioteczce, większość była na tak, co mnie bardzo cieszy, więc chętnie pokażę Wam oprawy utworów literackich, które skradły moje serce. Z racji tego, że nie mogłam się zdecydować na wybór tylko pięciu książek, postanowiłam podzielić ten post na dwie części. Dzisiaj pokażę Wam najpiękniejsze powieści zasilające moją biblioteczkę w twardych okładkach. Co więcej na końcu postu umieściłam ankietę, w której możecie zagłosować na książkę, która Waszym zdaniem jest numerem jeden pod względem piękna swojej oprawy. A teraz zobaczcie jak prezentuje się moje TOP 5 twardych okładek!


5. "Królestwo Kanciarzy" 
Leigh Bardugo
Wydawnictwo: MAG



4. „Królowa Tearlingu” 
Erika Johansen
Wydawnictwo: Galeria Książki


3. „Harry Potter i Kamień Filozoficzny” 
J. K. Rowling
Wydawnictwo: Media Rodzina


2. „Kroniki Jaaru. Księga Luster”
 Adam Faber
Wydawnictwo: Czwarta Strona


1. „Silver. Druga księga snów”
 Kerstin Gier
Wydawnictwo: Media Rodzina

To teraz Wasza kolej :D

Która okładka najbardziej przypadła Wam do gustu? :)



Jestem również ciekawa twardą okładkę jakiej książki uważacie za najpieknięjszą w Waszej biblioteczce. Piszcie w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Jeśli przeczytałeś ten post, to zostaw proszę po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło i na pewno odwdzięczę się tym samym na Twoim blogu :)
Jeśli spodobały Ci się moje recenzje, to kliknij przycisk "obserwuj", aby na bieżąco śledzić moje książkowe przygody :)