sobota, 2 września 2017

Czytelnicze podsumowanie sierpnia 2017

Hej! Wakacje już za Nami, skończyły się równie szybko, jak się pojawiły. Pogoda w tym roku Nas nie rozpieszczała, nie sprzyjała też czytaniu. W sierpniu udało mi się przeczytać tylko 6 książek. Szczerze mówiąc nie jestem zadowolona z tego wyniku, ale miałam kilka czytelniczych zastojów, nie wszystkie powieści przypadły mi do gustu, przez co pochłaniałam je w żółwim tempie. Z założeń, które zrobiłam sobie na ten miesiąc, nie udało mi się sięgnąć tylko po "Klątwę Przeznaczenia", więc jej lekturę muszę przełożyć na wrzesień. A oto pozycje, które udało mi się przeczytać w ostatnim miesiącu wakacji wraz z oceną:

  • "Żniwiarz. Pusta Noc" Paulina Hendel - 8/10 (recenzja)
  • "O wiele więcej" Kim Holden - 7/10
  • "Przeczucie" Tatsuya Honda - 6/10 (recenzja)
  • "Ocalałe" Riley Sager - 9/10 (recenzja)
  • "Milion odsłon Tash" Kathryn Ormsbee - 7/10 (recenzja)
  • "Kroniki Jaaru. Księga Luster" Adam Faber - 6/10

Najlepszą przeczytaną przeze mnie książką w ubiegłym miesiącu był thriller "Ocalałe" (jego premiera dopiero w lutym przyszłego roku, ale zapewniam, że jest na co czekać) oraz pierwszy tom "Żniwiarza". Niestety od połowy sierpnia męczyłam się z "Przeczuciem", a później z "Kronikami Jaaru", co miało znaczny wpływ na tak małą ilość książek przeczytanych przeze mnie w tym miesiącu. Przeżyłam również swoje pierwsze spotkanie z twórczością Kim Holden, aczkolwiek muszę przyznać, że "O wiele więcej" jakoś szczególnie mnie nie zachwyciła. Była to dobra powieść, jednak po wielu zachwytach nad tą autorką spodziewałam się po niej czegoś więcej. 

W sierpniu znowu udało mi się nie wpaść w książkowy szał zakupów. Moją biblioteczkę zasiliły dwie ostatnie części Kruczego Cyklu z wymiany, "Historia Pszczół" Mai Lunde, a także "Gniew i Świt", który był prezentem. Oprócz tego dotarły do mnie egzemplarze recenzenckie "Kronik Jaaru. Księgi Luster", "Zdrajcy Tronu", "Przeczucia" oraz "Milion odsłon Tash". 


Jeżeli chodzi o plany czytelnicze na wrzesień, to nie chcę stawiać sobie wysoko poprzeczki, gdyż wiem, że jesienią często dopada mnie kryzys czytelniczy, a w wolnym czasie zamiast sięgnąć po książkę, to decyduję się na serial albo film. Zobaczymy, jak to będzie w tym roku. Na mojej liście do przeczytania w tym miesiącu znajdują się:
  • "Zdrajca Tronu" Alwyn Hamilton
  • "Klątwa Przeznaczenia" Moniki Magoskiej-Suchar oraz Sylwii Dubieleckiej
  • "Historia Pszczół" Mai Lunde
  • "Inwigilacja" Remigiusza Mroza.
Z racji tego, że wszystkie wymienione wyżej pozycje są sporymi grubaskami, to nie dopisuję do tej listy nic więcej. Jeśli uda mi się przeczytać chociaż te cztery książki, to będę zadowolona.


Dawajcie znać w komentarzach, jak wyglądał Wasz czytelniczy sierpień!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Jeśli przeczytałeś ten post, to zostaw proszę po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło i na pewno odwdzięczę się tym samym na Twoim blogu :)
Jeśli spodobały Ci się moje recenzje, to kliknij przycisk "obserwuj", aby na bieżąco śledzić moje książkowe przygody :)