sobota, 5 sierpnia 2017

Czytelnicze podsumowanie lipca 2017

Hej! Rozpoczynam kolejnę serię postów, w których będę dzieliła się z Wami książkami przeczytanymi w danym miesiącu, planami na kolejne 30 dni oraz książkowymi nowościami, które pojawiły się w mojej biblioteczce.


Za nami pierwszy miesiąc wakacji, muszę przyznać, że na jego początku nie miałam zbyt wiele czasu na czytanie, gdyż uczyłam się do ostatnich egzaminów na studiach, jednak później troszkę nadrobiłam zaległości ksiązkowe. W lipcu udało mi się pochłonąć dziesięć powieści, co jak na mnie jest dosyć dobrym wynikiem. Książki, które przeczytałam to głównie egzemplarze recenzenckie, aczkolwiek znalazły się też lektury, które sama wybrałam. A oto lista książek z ocenami, które ode mnie otrzymały:
  • "Replika" Lauren Oliver - 7/10
  • "Światło, które utraciliśmy" Jill Santopolo - 8/10
  • "Lokatorka" JP Delaney - 6/10
  • "Reguły gry. Seria Endgame" James Frey - 4/10
  • "Morderstwo w Orient Expressie" Agata Christie - 9/10
  • "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" J.K. Rowling - 7/10
  • "Baśnie Barda Beedle'a" J.K. Rowling - 8/10
  • "Buntowniczka z pustyni" Alwyn Hamilton - 9/10
  • "Miłość, po prostu" Żurnalista.pl - 8/10
  • "Tysiąc pocałunków" Tillie Cole - 7/10
Jak możecie zauważyć najlepszymi książkami przeczytanymi przeze mnie w lipcu były "Morderstwo w Orient Expressie" (sama się sobie dziwię, dlaczego tak późno zabrałam się za ten kryminał, bo uwielbiam twórczość Pani Christie i przeczytałam już kilkanaście jej powieści) oraz "Buntowniczka z pustyni", którą śmiało mogę nazwać jedną z najlepszych książek przeczytanych w tym roku. Niestety znalazła się też pozycja, którą zaliczam do najgorszych lektur, a mianowicie jest to zwieńczenie trylogii Endgame Jamesa Freya "Reguły gry". Dawno nie oceniłam tak nisko żadnej z książęk, czytanie jej było dla mnie straszliwą męką i zdecydowanie nie polecam Wam tej serii, chociaż muszę przyznać, że pierwszy tom wykazywał według mnie dosyć spory potencjał i dlatego zdecydowałam się sięgnąć po kolejne tomy, co niestety okazało się być błędem. Oprócz tego przeczytałam kilka przeciętnych książek, o których pewnie szybko zapomnę. Są to: "Lokatorka", "Tysiąc pocałunków" oraz "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć". Na zawsze swoje piętno odcisnęła we mnie debiutancki tomik wierszy i listów Żurnalisty.pl "Miłość, po prostu", który polecam każdemu! Na pewno długo będę pamiętać lekturę "Światła, które utraciliśmy", gdyż ta powieść wzbudziła we mnie wiele sprzecznych emocji, a także "Replikę", na której kontynuację czekam niecierpliwie!


W tym miesiącu udało mi się nie kupić ani jednej książki, co jest wręcz niemożliwe. Przybyło do mnie za to kilka egzemplarzy recenzenckich, a także drugi tom Kruczego Cyklu z wymiany. 

Jeżeli chodzi o moje plany czytelnicze na sierpień, to mam zamiar przeczytać:
  • "Żniwiarza. Pustą noc" Pauliny Hendel
  • "Ocalałe" Riley Seger
  • "Klątwę Przeznaczenia" Moniki Magoskiej-Suchar oraz Sylwii Dubieleckiej
  • "O wiele więcej" Kim Holden
  • "Przeczucie" Tatsuyo Hondy
Ciekawa jestem, czy chociaż w połowie uda mi się zrealizować tę listę i czy wystarczy mi czasu, aby sięgnąć po coś jeszcze. 

A Wam ile udało się przeczytać książek w lipcu? Macie jakieś konkretne plany czytelnicze na sierpień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Jeśli przeczytałeś ten post, to zostaw proszę po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło i na pewno odwdzięczę się tym samym na Twoim blogu :)
Jeśli spodobały Ci się moje recenzje, to kliknij przycisk "obserwuj", aby na bieżąco śledzić moje książkowe przygody :)