poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Lipcowe zdobycze

Jeszcze kilka dni temu myślałam, że stosik moich zdobyczy lipcowych będzie wyglądał tak:


Jak się okazało baaardzo się pomyliłam. ;)

Nie mogłam przejść obojętnie obok mojej ulubionej promocji w Empiku - 3 książki w cenie 2. Jak wiecie, wyszło ostatnio nowe przepiękne wydanie Harry'ego Pottera. Jednak owo wydanie w twardych okładkach można otrzymać tylko w Empiku. Widząc tą promocję szybko zamówiłam siedem nowiutkich ślicznych książeczek, które prezentuję na poniższym zdjęciu.


Do tego, aby skorzystanie z promocji mi się opłaciło, domówiłam jeszcze dwie pozycje - "Ekspozycję" Remigiusza Mroza i "Układ" Elle Kennedy. Kolejna paczucha przyszła do mnie z księgarni internetowej nieprzeczytane.pl (zawsze tam zamawiam książki, bo są najtańsze). Tutaj pozwoliłam sobie znowu trochę zaszaleć (aczkolwiek te powieści zamówiłam jeszcze przed promocją w Empiku) i kupiłam sześć kolejnych cudeniek. Starałam się wybierać książki z różnych gatunków literackich. I tak oto nie mogło zabraknąć mojego nowego ukochanego autora Remigiusza Mroza i Jego dwóch kryminałów "Zaginięcia" oraz "W cieniu prawa". Do tego kupiłam kilka książek z gatunku New Adult, który w ostatnim czasie bardzo polubiłam. A są to: "Błąd" Elle Kennedy, "Jak powietrze" Agaty Czykierdy-Grabowskiej i "Dziesięć płytkich oddechów" K.A. Tucker. Na Koniec zamówiłam jeszcze "Ogień i wodę" Victorii Scott, którą już od dawna chcę przeczytać. 


A tak prezentuje się cały stosik lipcowych książkowych nowości:  
   

Trochę się tego uzbierało. Jednak najtrudniejsze pytanie to: Od której pozycji powinnam zacząć? Jeśli polecacie jakąś książkę szczególnie, to dajcie znać w komentarzu. :) I oczywiście pochwalcie się swoimi zdobyczami z minionego miesiąca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Jeśli przeczytałeś ten post, to zostaw proszę po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło i na pewno odwdzięczę się tym samym na Twoim blogu :)
Jeśli spodobały Ci się moje recenzje, to kliknij przycisk "obserwuj", aby na bieżąco śledzić moje książkowe przygody :)