poniedziałek, 15 sierpnia 2016

7ReadUp

Hej! Długo zastanawiałam się, czy wziąć udział w tej edycji 7ReadUp, wiedziałam, że na pewno nie uda mi się przeczytać wielu książek w ciągu jednego tygodnia z racji małej ilości czasu, którą dysponuję, ale w końcu zdecydowałam, że spróbuję swoich sił. Maraton czytelniczy jest zorganizowany przez Marthę Oakiss z bloga secret-books (link tutaj) w dwóch wersjach: easy i hard. Ja oczywiście pokusiłam się o wybranie tytułów powieści do tej drugiej wersji. I tak oto powstał ten mój "mały" stosik:



A oto lista wyzwań i dopasowane do niej książki:




  1. S JAK SIERPIEŃ - Książka autora, którego nazwisko zaczyna się na literę S - "Ogień i woda" Victoria Scott
  2. OŚMIOLITEROWY SIERPIEŃ - Książka, w tytule której występuje przynajmniej jedno ośmioliterowe słowo - "Czerwona Królowa" Victoria Aveyard (nawet nie wiecie, jak ciężko było mi znaleźć pasującą do tej kategorii powieść)
  3. WYPAD NAD MORZE - Książka z motywem wody na okładce - "Ogień i woda" Victoria Scott
  4. OSTATNIE PODRYGI WAKACJI - Książka z przeczytaniem której ciągle zwlekasz i musisz się za nią zabrać teraz, zanim znowu rzucisz się w wir obowiązków - "Czerwon Królowa" Victoria Aveyard (to będzie moje drugie podejście do tej pozycji, za pierwszym doszłam tylko do 100 strony i niestety nie spodobała mi się, więc ją odłożyłam; mam nadzieję, że teraz lepiej mi pójdzie spotkanie z tą książką)
  5. SIERPIEŃ W HRABSTWIE OSAGE - Przeczytaj książkę i obejrzyj jej ekranizację/ adaptację - "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" J.K. Rowling (to idealna okazja, aby odświeżyć sobie moją ukochaną serię)
  6. WAKACJE PRZED KOMPUTEREM - Książka, którą polecali polscy lub zagraniczni booktuberzy - "Zaginięcie" Remigiusz Mróz (jestem aktualnie w trakcie czytania tego kryminału i bardzo chcę go skończyć, więc dopasowałam go do jednego z wyzwań)
  7. WAKACYJNA OPALENIZNA - Kiążka z okładką w brązach i/lub pomarańczach - "Oddam Ci Słońce" Jandy Nelson
  8. ZARAZ POWRÓT DO SZKOŁY - Książka z uczniami lub studentami - "Błąd" Elle Kennedy ("Układ" tej autorki był lekką wakacyjną lekturą i tego samego oczekuję od "Błędu")
  9. KONIEC WAKACJI - Zakończ serię, czyli przeczytaj ostatni tom lub zmaratonizuj całą serię - tu niestety nie udało mi się dopasować żadnej książki
  10. ÓSMY MIESIĄC - Przeczytaj ósmą książkę ze swojej półki - "Oddam Ci Słońce" Jandy Nelson (do tej kategorii pasuje także "Ogień i woda")


Jak widzicie, plany mam ambitne. Jednak na pewno nie uda mi się przeczytać tych książek w dniach 15-21 sierpnia, więc stwierdziłam, że będzie to po prostu mój
TBR na najbliższy czas. Ale mam nadzieję, że uda mi się chociaż zrealizować maraton w wersji easy, czyli przeczytać tytułowe 7 cm. A Wy bierzecie udział w 7ReadUp? Pochwalcie się, jakie książki zamierzacie wtedy przeczytać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Jeśli przeczytałeś ten post, to zostaw proszę po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło i na pewno odwdzięczę się tym samym na Twoim blogu :)
Jeśli spodobały Ci się moje recenzje, to kliknij przycisk "obserwuj", aby na bieżąco śledzić moje książkowe przygody :)