sobota, 11 listopada 2017

TOP 5 miękkich okładek w mojej biblioteczce

Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać najpiękniejsze miękkie okładki książek w mojej biblioteczce. Pierwsza część serii postów TOP 5 cieszyła się dużym powodzeniem. Mogliście również głosować na Waszym zdaniem najładniejszą twardą oprawę książki spośród pięciu wytypowanych przeze mnie. Bezkonkurencyjnym zwycięzcą w ankiecie okazał się pierwszy tom "Kronik Jaaru" Adama Fabera, do którego okładkę zaprojektowała Julia Boniecka (Tojko). W tym poście również umieszczę ankietę, żebyście mogli typować swoich ulubieńców ;) A teraz zapraszam Was do zobaczenia jak prezentuje się moje TOP 5 miękkich okładek!

5. "Czerwona Królowa"
Victoria Aveyard
Wydawnictwo: Otwarte

4. "Zdrajca Tronu"
Alwyn Hamilton
Wydawnictwo: Czwarta Strona

3. "It Ends with Us"
Colleen Hoover
Wydawnictwo: Otwarte

2. "Światło, które utraciliśmy"
Jill Santopolo
Wydawnictwo: Otwarte

1. "Król Kier"
Aleksandra Polak
Wydawnictwo: Czwarta Strona

A która okładka najbardziej Wam się spodobała? :)

10 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na post. Według mnie najpiękniejsze okładki ma seria o buntowniczce. Także głos na Zdrajcę tronu oddany. Ciekawa jestem ostatecznego wyniku.

    Pozdrawiam. i zapraszam do mnie :)
    Kasia
    http://misskatherinesblog.blogspot.com
    IG @misskatherinesblog (https://www.instagram.com/misskatherinesblog/)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najładniejszą okładkę ma "Zdrajca tronu", muszę jak najszybciej się w nią zaopatrzyć bo okładka jest wręcz cudowna!
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :))
    blondiebooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddałam głos na ''Zdrajcę tronu'', chociaż wszystkie okładki są bardzo ładne. ;)

    http://czytam-wszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie okładki są cudowne i ciężko jest podjąć decyzję, wybierając tylko jedną :)

    https://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda z tych okładek jest cuuudowna.*_* Raaany ja sama nie potrafiła bym sama zdecydować która jest piękniejsza.*o*
    Buziaczki i zapraszam do nas.<333
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie te okładki nie zadziwiają szczególnie. Każda ma coś, co sprawia, że nie podoba mi się tak bardzo.


    czytu-czytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na post. Sama z chęcią napisałabym coś podobnego, ale nie umiałabym wybrać tylko 5 okładek. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy króciutki post. :) Głos oddany na "If Ends with us".

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi się Światło i Król Kier <3

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Jeśli przeczytałeś ten post, to zostaw proszę po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło i na pewno odwdzięczę się tym samym na Twoim blogu :)
Jeśli spodobały Ci się moje recenzje, to kliknij przycisk "obserwuj", aby na bieżąco śledzić moje książkowe przygody :)