niedziela, 18 lutego 2018

TOP 5 polskich bookstagramów

Cześć! Znalazłam dzisiaj chwilę i postanowiłam wrócić do cyklu postów, które pojawiały się co miesiąc na moim blogu, a mianowicie do TOP 5. Tym razem chciałabym Wam pokazać moje ulubione konta na bookstagramie. Osoby, które wybrałam, odwiedzam najczęściej i nie mogę się doczekać każdego kolejnego zdjęcia, które wstawią na Instagram. Przy wyborze nie kierowałam się liczbą obserwujących, są tu zarówno konta z małą ilością obserwatorów oraz takie, które pewnie dobrze znacie. W każdym razie zachęcam do odwiedzenia tych osób na Instagramie, liczę na to, że ich zdjęcia również Was oczarują ;) Dodam jeszcze, że kolejność jest przypadkowa, wszystkie konta lubię tak samo i nikogo nie klasyfikuję jako gorszego czy lepszego! 



5. Polishthebook (Amelia)



4. Bookshelferzy (Maja i Wojtek)



3. Siostry.czytaja (Magda i Olga)



2. Camilleshade (Kamila)



1. Jeleenka (Anita)


Koniecznie dajcie znać, jakie konta na bookstagramie Wy najchętniej podglądacie :) Jeśli nie znacie jeszcze osób z mojego TOP 5, to koniecznie odwiedźcie je na Instagramie :D



7 komentarzy:

  1. Jakie przepiękne konta! Ja uwielbiam konto Lost in my books, jest przepiękne, kocham jej zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię zdjęcia Tatiany! Jeszcze jest dużo kont, które często odwiedzam, ale te to moje ulubione :)

      Usuń
  2. Obserwuję te konta i są genialne <3
    Jednak moim absolutnym numerem jeden jest Karolina @come-book <3 Od niej przede wszystkim czerpię inspirację na swoje zdjęcia :)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie Karoliny są genialne! 😍 szczególnie te, na których sama pozuje ☺️

      Usuń
  3. Dwóch pierwszych kont nie znałam, ale już to nadrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo się cieszę, że je odwiedziłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana pięknie dziękuję za to wyróżnienie! <3

    Buziaki!
    camilleshade-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Jeśli przeczytałeś ten post, to zostaw proszę po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło i na pewno odwdzięczę się tym samym na Twoim blogu :)
Jeśli spodobały Ci się moje recenzje, to kliknij przycisk "obserwuj", aby na bieżąco śledzić moje książkowe przygody :)