niedziela, 19 czerwca 2016

Recenzent potrzebny od zaraz

Hej! W końcu nadszedł ten wielki dzień, kiedy postanowiłam zebrać się w sobie i założyć bloga :) 

Niektórzy z Was pewnie mnie znają z Instagrama, na którym do tej pory publikowałam swoje przemyślenia na temat książek i recenzje (serdecznie zapraszam na profil roksa_reads :D). Dla tych, którzy nie mieli jeszcze okazji mnie poznać, napiszę kilka słów o sobie. 

Mam na imię Roksana, mam 22 lata, jestem książkoholiczką z wyboru, czytam od małego i bardzo to lubię! Studiuję matematykę, jestem szczęśliwą żoną i mamą półrocznego Marcelka :) Do moich hobby należą: książki (na pierwszym miejscu zdecydowanie!), filmy, podróże i muzyka. Bloga postanowiłam założyć, aby móc dzielić się z Wami opiniami na temat wspaniałych lektur, a także tych gorszych powieści. Głównie zmusiły mnie do tego ograniczenia w ilości słów używanych w opisach pod zdjęciem na Instagramie, musiałam mocno okrajać swoje recenzje, co prowadziło do tego, że nie mogłam się do końca rozpisać. Więc oto jestem! Kolejna recenzentka w polskiej czytelniczej blogosferze ;D

 Mam nadzieję, że Was nie zanudzę swoimi wypocinami i jak już raz tu wejdziecie, to zostaniecie ze mną na dłużej! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Jeśli przeczytałeś ten post, to zostaw proszę po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło i na pewno odwdzięczę się tym samym na Twoim blogu :)
Jeśli spodobały Ci się moje recenzje, to kliknij przycisk "obserwuj", aby na bieżąco śledzić moje książkowe przygody :)